هم افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری با سرمایه گذاران در راستای توسعه گردشگری

جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ساری با حضور اعضای این شورا، شهردار ساری و معاونان شهرداری، رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، ششمین کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر عصر یکشنبه با حضور اعضای این شورا، شهردار ساری و معاونان شهرداری، رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی برگزار شد.

استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران بر لزوم استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور تأکید کرد و گفت: برای ایجاد جهش اقتصادی و مقابله با ایران هراسی می‌توان از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های کشور استفاده کرد.

علی عبدالملکی به استفاده از به‌کارگیری ظرفیت‌های اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی سایر کشورها برای معرفی ایران و جاذبه‌های آن در عرصه بین‌الملل اشاره کرد که با برنامه‌ریزی هدفمند می‌تواند به اتفاقات مثبتی منجر شود.

وی بابیان اینکه اتاق بازرگانی برای این رویداد پای‌کار است، گفت: این رویداد می‌تواند به‌عنوان دروازه معرفی توانمندی‌های متعدد گردشگری مازندران به کشورهای منطقه و عرصه بین‌الملل باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top